מכשיר ה V20 לטיפולי פנים

שתפו מאמר זה

השאיפה לעור פנים בעל מראה חלק ובריא היא שאיפה המשותפת לכולנו, אך פגעי הזמן, נזקים סביבתיים וגם הרגלי החיים לוקחים מאיתנו את המראה הצעיר והרענן ואז אנו מחפשות אחר הדרכים לטפל בעור הפנים ולהשיב לו את המראה הצעיר. חשוב גם להדגיש כל כל אחת סובלת מבעיות שונות ויש לה עור פנים בעל מאפיינים שונים, ובהתאם לכך ישנם סוגים שונים של טיפולים וטכנולוגיות שונות בהן משתמשים. למשל אחת עלולה לסבול משיעור יתר בעור הפנים ואחרת מבעיות פיגמנטציה, ובהתאם לכך כל אחת נזקקת לטיפול בעל אופי שונה. וזה מביא אותנו לדבר על המילה האחרונה בתחום טיפולי הפנים – מכשיר ה V20 אשר נחשב לאחת מפריצות הדך בתחום טיפולים הקוסמטיים לעור הפנים.

מהו מכשיר ה V20?

מכשיר ה V20 הוא הטכנולוגיה האחרונה בתחום הטיפולים הקוסמטיים. מכשיר זה משלב טכנולוגיות רדיו ואנרגיית אור לצורך מתן טיפולים מתקדמים ומגוונים לעור הפנים. טכנולוגיות הרדיו ואנרגיית האור הן אינן טכנולוגיות חדשות בתחום הטיפולים הקוסמטיים; שנים רבות שטיפולים שונים עושים שימוש מוצלח בטכנולוגיות אלו. אך זוהי הפעם הראשונה שבה הן משולבות אל תוך מכשיר אחד.
והתוצאה הסופית היא מכשיר מתקדם אשר מאפשר לנו לבצע סוגים שונים של טיפולים יעילים. טיפולי הפנים שאפשר לעשות בעזרת מכשיר ה V29 כוללים טיפולים להידוק העור; התחדשות העור; הסרת אקנה; הסרת סימני מתיחה; טיפול בבעיות היפרפיגמנטציה; הפחתת קווי פנים עדינים וקמטים; הסרת שיער והסרת נגעים ופיגמנטים מכלי דם.

מכשיר ה V20 מעניק לנו פתרון מולטי טכנולוגי במכשיר אחד. המטופלות יכולות ליהנות מהיתרונות הרבים של המכשיר – בעזרתו ניתן לקבל טיפול מדויק, איכותי ויעיל מאוד למגוון של בעיות עור.

טכנולוגיה באישור ה FDA

טיפולים קוסמטיים העושים שימוש בטכנולוגיות אור וגלי רדיו הם אינו דבר אשר ניתן להקל בו ראש. בזכותם ניתן לבצע טיפולים יעילים, אך חשוב לעשות זאת באחריות. היתרון של מכשיר ה V20 הוא שיש לו אישור של ה FDA, כלומר מנהל המזון והתרופות האמריקאי. זהו גוף ממשלתי הפועל מטעם ממשלת ארצות הברית והוא מפקח ומרכז את כל נושא הרגולציה על מזון, תרופות, קוסמטיקה ומכשור רפואי. ה FDA עורך את כל הבדיקות על מנת להבטיח לנו שהמכשיר בטוח לשימוש. אנו אנו בלקסמי קוסמטיקה יכולות להיות בטוחות שאנו מעניקות טיפולים יעילים ומוצלחים, ומבלי לסכן את בריאות הלקוחות. ישנם דברים שאנו לא מוכנות להתפשר עליהם ולכן אנו מקפידות לבחור רק בטוב ביותר עבור המטופלות שלנו.

אנו מזמינות אתכן אלינו למכון הקוסמטיקה, כאן תוכלו ליהנות מבחר טיפולי פנים מתקדמים באמצעות מכשר ה V20 וגם באמצעים אחרים. לכל בעיה יש את הטיפול המתאים עבורה, הכל מתחיל באבחון נכון לצורך התאמת הטיפול.

עשוי לעניין אותך..

קוסמטיקאית מומלצת בראשון לציון

מי קבע מי היא קוסמטיקאית מומלצת בראשון לציון או בכל עיר אחרת ברחבי הארץ? האמת היא שאנחנו, הצרכנים – קובעים מי היא אשת המקצוע המומלצת.

קוסמטיקאית בבית דגן

לקשמי קוסטמיקה – רונית קאופמן מחפשים קוסמטיקאית בבית דגן? אתם במקום הנכון! מגוון טיפולים קוסמטיים בקליניקה של לקשמי קוסמטיקה בבית דגן. בין הטיפולים שלנו בבית